aanspreekpunt voor whiplash- letselschade
Home
Wij over onszelf
Diensten
News
Links
Contact
Contactformulier
Zo vindt u ons
Sitemap
Vonnissen
Gastenboek



Als whiplashpatiënt (meer dan 25 jaar reeds) weet ik als geen ander wat er op u afkomt de eerste dagen na een ongeval, de hectiek, onbegrip, verwardheid, onduidelijkheid, vragen waarop niemand een antwoord schijnt te weten dit alles maakt het voor de whiplashpatiënt erg onduidelijk wat hij/zij nu moet doen en wat misschien nog belangrijker is wat er niet gedaan moet worden.

Ik ben in 1986 bij een frontale aanrijding betrokken geraakt. Als kleine zelfstandige heb je dan maar een gedachte "weer aan het werk". Ik heb dat bijna 5 jaar volgehouden met hele bergen pijnstillers maar toen was de koek echt op.

Mijn geheugen is nooit meer geworden wat het was en ook ben ik last blijven houden van nekklachten. Daarvoor ben ik onder behandeling geweest bij een neuroloog waar van ik nu weet dat hij beslist niet "whiplash vriendelijk is", maar wist ik veel.

Nu weet ik wel dat als ik toen de juiste informatie ontvangen had ik nooit een chronisch whiplashpatiënt was geworden en dat mij ook de ellende gespaard was gebleven van een strijd tegen de aansprakelijk assuradeur.


Meer dan  13 jaar geven wij  nu informatie aan whiplashpatiënten en hun familie ,www.whiplash-info.nl, en daar is al snel duidelijk geworden dat er in de letselschade wereld erg veel whiplash cowboys rondlopen. Cowboys die het binnen halen van een dossier belangrijker vinden dan het welzijn van de whiplashpatiënten.

In 2006 ben ik begonnen met een cursus aansprakelijkheidsrecht aan de open universiteit, niet om jurist of advocaat te worden maar alleen maar om de kennis van whiplash te combineren met de nodige juridische kennis. Ik werk alleen voor slachtoffers en begrijp wat whiplash slachtoffers doormaken als ze bij me komen.

B. Klip Letselschade  | info@bklipletselschade.nl | onderdeel van het Whiplash Informatiecentrum Europa | T.: 0167-56 27 66